Apple, App Store reklamlarını Türkiye’ye de getirdi

Teknoloji devi Apple, uygulama marketi App Store merkezli reklam altyapısını aralarında Türkiye’nin de olduğu yeni ülkelere açtı. Apple, geçtiğimiz yıllarda daha fazla gelir elde etmek ve geliştiricilere uygulamalarını öne çıkarmaları konusunda farklı imkanlar yaratmak adına uygulama marketi App Store’a reklamlar getirdi. Apple Search Ads adı altında kullanıma sunulan bu reklam altyapısı bugün Türkiye, Cezayir, Moğolistan, Fas, Slovakya, Özbekistan, Bulgaristan, Gana, Bahreyn, Irak, Kıbrıs, Ermenistan, Lüksemburg, Nepal, Sri Lanka, Letonya, Slovenya, Estonya, Kırgızistan, Kenya ve İzlanda‘ya da genişletildi. App Store’da görünen dört tür reklam bulunuyor: “Bugün sekmesinde gösterilen reklamlar, kullanıcı bir sorgu girmeden önce arama sayfasında gösterilen reklamlar, arama sonuçlarının üst kısmında yer alan reklamlar ve uygulama sayfalarının alt kısmına konumlandırılan reklamlar.” Reklamların altına “reklam” olduğunu mavi renkli bir logo ile açık olarak belirten firma, daha önce yaptığı açıklamada reklamların geliştiricilere büyük katkı sağladığını belirtmişti. App Store’da görünen ilk reklamlar büyük tepki çekmişti. Çünkü uygulama sayfalarının en altına yerleştirilen reklamlar arasında […]
Apple, App Store reklamlarını Türkiye’ye de getirdi yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.


http://dlvr.it/TDxLzV

Assassin’s Creed Shadows için bir “Co-Op” modu geliştiriliyor

Japonya’da geçecek Assassin’s Creed Shadows oyunu için bir “Co-Op” modunun geliştirildiği gündeme gelmiş durumda. Geçtiğimiz hafta 14 Şubat ...